مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 10:072022-02-28سياسي

فارس من| تبدیل وضعیت فرزندان شاهد و جانباز بالای 70 درصد در شهرداری ساری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، مخاطبان این رسانه با ثبت سوژه ای خواستار پیگیری این سوژه شدند.

محمد لزگی مسؤول واحد ایثارگران شهرداری مرکز مازندران درباره روند تبدیل وضعیت ایثارگران در شهرداری مرکز استان، اظهار کرد: در راستای تبدیل وضعیت ایثارگران شهرداری ساری پیرامون پذیرفته شدگان آزمون استخدامی فرزندان شاهد و جانباز بالای 70 درصد، 15 نفر پس از تاییدیه اداره حراست و گزینش به دفتر امور شهری استانداری مازندران معرفی شدند و هیچ فرزند شهید و فرزند جانباز بالای 70 درصد در شهرداری ساری وجود ندارد که تبدیل وضعیت نشده باشد.

وی گفت: تعداد 16 نفر از فرزندان شهید هم در راستای اجرای بند (د) تبصره 20 قانون بودجه 1400 و با عنایت به رزرو پست سازمانی  در سال 99 به اداره حراست و گزینش استانداری مازندران  و پس از تاییدیه، این افراد برای دفتر شهری استانداری مازندران معرفی شدند و منتظر پاسخ مجوز استخدام هستیم تا احکام آنها صادر شود.

مسوول واحد ایثارگران شهرداری ساری افزود: تعداد 10 نفر از فرزندان شهدا و جانبازان بالای 70 درصد پذیرفته شده در آزمون که در شهرداری ساری شاغل نبودند هم به گزینش استانداری معرفی شدند.

لزگی خاطرنشان کرد: در راستای اجرای بند (و) ماده 44 تمامی نیروهای قراردادی و پیمانی واجد شرایط بند مذکور که تا قبل از سال 1395 در شهردا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| تبدیل وضعیت فرزندان شاهد و جانباز بالای 70 درصد در شهرداری ساری

فارس من| تبدیل وضعیت فرزندان شاهد و جانباز بالای 70 درصد در شهرداری ساری